HOOFDPAGINA      

dinsdag 23 oktober 2012

PowNed heeft nog aandacht voor de Republikeinse Moderne Partij

De Amerikaanse presidentsverkiezingen trekken steevast grote aandacht op de wereld. In Nederland is het deze keer wel een stuk minder dan 4 jaar geleden. Jammer dat het zich niet vertaalt in aandacht en tv optredens van de Republikeinse Moderne Partij tijdens de langdurige (voor)verkiezingen in de VS.
De RMP is toch echt de enige in Nederland die verstand heeft van Republiek en President en dus ook van de Republiek VS en hun President. Toch worden wij gepasseerd door de oranje media. Inderdaad oranje media en dat is het probleem.
PowNed deed nog een schuchtere poging mij te verleiden tot medewerking aan een item op tv over de VS presidentsverkiezingen. Van mij werd dan verwacht, dat ik mijn voorkeur zou uitspreken in hun programma voor Mitt Romney.
Helaas kon ik daaraan niet meewerken. Ten eerste omdat ik niet weet welke van de twee, Obama of Romney, de beste is in het aanstaande atoom-conflict tussen Israël en de VS enerzijds en Iran anderzijds. Iran mogelijk gesteund door China en Rusland, al leert de ervaring, dat deze landen zich vaak afzijdig houden in dergelijke situaties. De keuze voor de VS is de zachtmoedige Obama met een halve moslim achtergrond of de harde mormoon/christen Romney. Ten tweede, ik moet niet kiezen in deze..
Dhr. Binnendijjk van PowNed heb ik wel medegedeeld, dat zodra hij een situatie heeft waar het gaat om de keuze tussen Van Oranje Nassau en de Republiek Nederland hij mij altijd kon bellen.  Helaas heeft PowNed daarvoor nog geen belangstelling. Voor de keuze Romney/Obama heb ik hem geadviseerd een ander bestuurslid van de partij te bellen.
Mijn conclusie is, dat PowNed heeft geprobeerd mij te laten kiezen in een moeilijke situatie, terwijl ze zelf moeten kiezen. Ik moet namelijk niet kiezen tussen de Amerikaanse presidentskandidaten, maar PowNed en alle andere media in NL moeten kiezen tussen de Republikeinse Moderne Partij met de Republiek en President of Van Oranje Nassau met een koninkrijk.
Zeg het maar!

Overigens had PowNed eerder belangstelling voor de RMP. Bij onze laatste bestuursvergadering wilde men ons op tv brengen, maar omdat toen niet alle 3 de bestuursleden beschikbaar waren ging het niet door, met de mededeling "volgende keer beter".
We waarderen het natuurlijk, dat Powned een van de weinige is die af en toe nog aan ons denken.

Powned heeft zich verdiept blijkbaar in de presidentsverkiezingen in de VS en ze weten dus ook dat in de VS de media of de kant van de republikeinen kiezen of die van de democraten.
Mijn advies aan Powned, kies voor de Republiek Nederland en jullie worden een grote omroep.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten