HOOFDPAGINA      

maandag 28 januari 2013

Willem van Oranje Nassau mag gaan warmlopen tot zijn moeder dood is

Om 19.00 gaat mevrouw haar zoon, Willen van Oranje Nassau, naar voren schuiven als hoofd van de oranje-club. Zelf blijft ze hoofd van de familie neem ik aan.
Wij van de Republikeinse Moderne Partij hebben natuurlijk alleen verstand van Republiek en President, maar hebben wel onze gedachten over erfopvolging. Volgens mij is het zo, dat iemand eerst dood moet zijn, voordat je kunt ervan. Haar zoon ontvangt nu dus een soort voorschot op zijn erfenis. Wij zullen het voor kennisgeving aannemen.
In onze benadering van onze politieke tegenstanders, of zelfs vijanden, in Nederland zal niets veranderen, al zal Willem van Oranje Nassau wel het punt worden waarop we onze rechtstreekse aanvallen op het oranje-regime moeten richten. Hoe dat in de praktijk gaat blijkt vanzelf.
Ik ben helemaal klaar voor de 1e President van de Republiek Nederland.
Nederlanders, die niet houden van Oranje, ruzie hebben met Van Oranje Nassau en hun regime, of gewoon de Republiek NL met een president en de minister-president willen, steun mij met mijn partij.
Je bent in Nederland Oranje òf republikein, andere smaken zijn er namelijk niet!
Steun de Republikeinse Moderne Partij

Republikeinen, word LID van de RMP of DONEER de RMP
.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten